Reclamestoet (fotoalbum)
De Hoeilaartse ondernemers zijn al jaren een belangrijke partner in de financiering van het Druivenfestival. De 'Nacht van de Jeugd', de 'Motoclub', de 'Lingerieshow, 'de Lichtstoet', de 'Scouts', 'Nerorock', 'Intiem Klassiek', het Druivenfestival zelf .... Kortom, zonder de Hoeilaartse middenstand zou het Druivenfestival het met een pak minder moeten stellen. 'Ik koop in Hoeilaart' is al sinds de Coronacrisis een belangrijk thema geworden waar meer dan actief campagne voor gevoerd wordt, gefinancieerd door de gemeente en met als sluitstuk, elk jaar, 'Hoeilaart Bruist'.
De reclamestoet maakt de dynamiek van het Hoeilaarts ondernemen meer dan duidelijk. Het fotoalbum is een eerbetoon aan al wie onze gemeenschap elk jaar opnieuw stevig ondersteunt. Een dikke dankuwel is daarom meer dan op zijn plaats.
Foto's: Jan Van Assche